En spontan tripp till Linköping

Idag drog vi iväg en spontanis till Linköping för att mysa, shopa, och helt enkelt komma hemifrån! Vi passade på att hälsa på lite vänner, deras nya hus och deras nya kula på magen :)!
Åhh jag blir helt avis! De är något visst med den där nya första lilla magen som precis har börjat synas och bli verklig!!
En annan är klar och börjar jobba den 20 aug! :s lite blandade känslor inför detta måste jag erkänna! Skönt, konstigt och så definitivt. Förra gången jag började jobba efter mamma - ledigt visste jag att det skulle bli minst en gång till! O helt plötsligt är man klar! Jaa livet har sin tjusning fast i olika former! Nu ska jag snart få sakna mins barn, en annorlunda känsla, men ack så mysigt vi kommer att ha när vi är tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar