Bugaboo Donkey

Ja nu ska jag sälja vår fiiiiiina Bugaboo Donkey.
Grejen är att vi ska ut och åka i ommar, då kommer vi absolut slänga in Babyjoggers city mini i bagagen då det knappt märks att vi har med den i bilen. Platt som en pannkaka och 2 sek att fälla ihop utan att överdriva.
Efter sem är det dags att ha twinsen på dagis, och en vagn för 11000 kr stället jag inte utanför dagis för vind och blås eller ev spekulanter att tjuva på. Även där får vår kära babyjogger serva oss.
Vår Urban Jungle Duo står i källaren redo för att åka till STHLM.
Tyvärr är Babyjoggers city mini sådär att promenera med, det fasta välvda handtaget gör att den är lite svårkörd / styrd. Så jag skulle ev vilja ha en vagn ståendes här hemma för powerwalks. Vilket känns sådär eftersom en powerwalk känns väldigt avlägsen. Det skulle vara för vagnpromenaderna hem till div folk med Olle på ståplatta i såfall. Jag kommer ju inte röra mig utanför huset med bara twinsen på samma sätt som jag gjort när Olle hade sina 15h på förskolan. Hmmmmmmmmm kluuuuuurigt de där. Hursom helst får vi se vad jag har för behov i höst. Anna (nanny) ska åka till USA den 20 juli och kan tänka sig plocka med en GT mini hem.. men vi får se vad det är för priskillnad och om vi hinner klämma lite till på en i sommar, det kanske blir en sådan att dra runt på tills twinsen inte vill åka vagn länge ( läs bekväm mamma som kommer ha dom där i tills de fyller 18 FASTSPÄNNDA)VAAAAAAAAAAAAARFÖR ska de vara så klurigt med barnvagnar, åtminståne om man heter Emma...

Kolla in på www.väljabarnvagn.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar