Byggstart

I Dag är det äntligen igång, vår fasad -återuppbyggnad! Så som jag ser fram emot det färdiga resultatet! Kanske ännu mer för att det bli lagom till värmen och sommarn! Just nu fryser jag bara, kanske för att vi blivit totalblåsta av vår fönster snickare. om vill ha dubbelt betalt, fuskar med timmar, lämnar öppen isolering i över en vecka för barnen att andas .. Behöver jag säga att han fick sparken? Tyvärr talade inte Erik om sitt missnöje på det sätt som jag önskade, jag hade kunnat tänka mig ge honom stryk, fyyyy va arg jag blev när de uppdagades att han försökt lura oss. Ibland är magkänslan bra att ha!!
Nåväl, nu har de löst sig! Och allt genom ett besök till frisören!! :)

1 kommentar:

  1. Gahh vad arg man blir på sånt fusk. Håller med dig - stryk skulle han haft!
    Kul iaf när det går framåt nu!

    SvaraRadera