Tillbaka till där allt startade.

Imon ska jag och min tre små kultingar åka bilen till min gamla hemstad Eksjö.
Där ska vi träffa två av mina gamla barndomskompisar Jennie och Theres och deras barn =)
Dessutom har Theres, hon vi ska  till flyttat tillbaka till just den gata där allt började =)) Där vi alla tre påbörjade våra liv. Det ska bli såå kul att få komma tillbaka, vandra runt på gatan där man lärde sig cykla, där man senare cyklade hela naken för att ta ett dopp i varenda liten badbalja som stod uppstaplad på tomterna. Ja här bodde det barn i vartenda hus minsann.
Gatan som jag senare sörjde ihjäl mig efter att mamma och pappa skiljde sig. Jag sörjde så mycket att mamma tog nya gubben och flyttade 2 gator ner, så ja.. med en liten paus har jag bott i detta område heeela mitt liv.
Det ska bli så trevligt att ta en promenad men just dom människor man var där med från början, men denna gången är det inga dockvagnar vi kör runt med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar