Snart ett år har gått

Om dryga veckan fyller twinsen 1 år.. de kom på BF dagen vilket är den 10 feb. Jag kan inte fatta hur fort det har gått!!!!!!!!!!!!!! ETT HELT ÅR. Samtidigt som jag tycker det är jobbigt, tycker jag det är mysigt. Tror säkert jag kommer längta hem när jag är på jobbet.
Jag har bestämt mig för att stanna kvar på jobbet iaf, jag har en 100% anställning i botten och ska nu jobba 75% och ta lågpenningdagar 25% för att behålla min SGI. Ett MÅSTE om man inte vill förlora en förmögenhet när man går hem och vabbar.
När jag hade bara Olle jobbade jag 80% och tog en lågpenningdag i veckan för att behålla SGIn, detta innebar att jag inte förlorade en nickel (knappt) när jag vabbade. Tur var det för Olle var mer sjuk än frisk under sitt första år på förskolan. Det negativa för egen del är att man bli mer eller mindre självutnämnd till "vabbare".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar