Inflyttningsfest och massa annat skoj...

Åhh ännu en kalashelg är över.. jag älskar helger som är uppbokade, kanske för att januari va dödstråkig och precis allt annat än uppbokad.
I fredags var Erik iväg på AW med några kompisar, så Anna och jag hade AW här hemma =))
På lördagen fixade vi massa hemma på eftermiddagen och sen var det dags för inflyttningskalas hos våra kära vänner Ebba och Seb som flytta in några kvarter längre bort. Anna var barnvakt, (herregud jag kommer bli beroende av denna kvinna) hur snäll får man vara? Erik och jag njöt i fulla drag av att gå och hålla armkrok och klampa runt i blasket och ha en fest att vara på, bara vi två!
Inflyttningsfesten var jättetrevlig, med massa gottigheter och trevligt folk. Sen berättade dom att det kommer en bebis i höst <3 .. såå mysigt.
Mindre kul att Ebba försvinner från jobbet när jag kommer tillbaka, likadant var det när hon började, då gick jag hem för tvillingarna några veckor senare.
Idag har vi haft fikabesök och slappsöndag, jag fick sovmorgon och sov till 10!!!  Det har inte hänt sen tvillingarna kom, och då kom vi ändå hem i skaplig tid igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar