Förkyld och ont i huvudet, drömmar om vår!

Ahhhhhhh jag dör på denna sjuka snart.
Mira e deckad av febern med sover dåligt på nätterna, jag och Olle ligger och hostar ikapp. I natt stövlade Olle in och skulle sova hos oss. Vi säger nope till sånt, de blir liksom inte rättvist, vi får inte till de med 3 snorisar i sängen och dessutom har  de sina egna sängar. Strängt va? Många tycker de är urgulligt och ha sina ungar sovandes i föräldrasovrummet, men va har de för bredd på sängen då? 3 meters-sängar kanske?
Nåväl Erik har dragit till jobbet lagom till mina painkillers började verka, de fick sig en extra skjuts av kaffet jag sköljde ner dom med. Men attans så jobbigt det är att vara sjuk o ta hand om sjuka barn. En bajsblöja och det känns som ett berg att överstiga. Småbarnsåldern är mysig, men visst ser jag fram emot att kunna vara sjuk liggandes och inte ståendes och springandes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar