Lördag

Kära lördag.. började med huvudvärk, vet inte om det var kombinationen av vitt vin/rött vin, för lite vatten och mat i kombination med mina megapromenader igår..
Hur som helst så är jag piggare nu. Så de blev en runda på a6 tillsammans med hela Jönköping inkl omnejd.
Jag hittade bland annat en urgullig klänning till Mira på halva reapriset på Lindex.
Jag tycker det är smidigt o klä Mira i leggins och tunikor, det är snyggt, smidigt och framför allt väldigt bekvämt för henne, grejen är den att jag har också fastnat i legginsträsket. JÄTTEBEKVÄMT att gå runt i "mysbyxor" hela dagarna, därför bjuder jag dagen till ära på en jeansbild.. som ni förstår händer det inte för ofta. MEN händer de, händer det i ett par objekt jeans som jag nu faktiskt har två av... har iof fler jeans, men inte lika sköna och snygga.
Ikväll blir de middag med Cicci och Kristoffer och lille Hasse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar