smakportioner


Idag har twinsen fått smakportioner för första gången i sin korta liv =)) hihi.. vilka grimaser .. fast de åt duktigt.. mycke bättre än Olle när han var liten.. kanske för att man är rutinerad o mer eller mindre trycker in de i truten på dom =) .. det som är mindre kul är att byta blöja när de äter mat.. de blir ju helt plötsligt bajs av de hela.. ussshh.. jaja .. vem har tid o vara känslig?

Idag sprang vi runt på IKEA.. kan inte riktigt slappna av när jag drar runt där med Erik.. han gillar ju inte riktigt konceptet mycket folk/köa/ vara lite små hungrig/ och trängas ... mm.. känsliga karlar kan vara!!! ;)

Tror jag är känslig för balans.. de måste vara balans i ett rum annars blir jag tokig... inte för mkt svart i ett hörn och mer vitt i ett annat.. felbalanserat liksom.. knasigt de där.. men jag klarar inte riktigt av de.. tyvärr klarar jag inte heller av att använda gamla grejer.. inte bara för att jag har de, bara ifall just den grejen skulle passa ypperligt just på den platsen .. kan bli dyrt?
Just nu klarar jag inte alls av våra gamla fönster.. glåpiga äckligt gamla 70-tals fönster... de är så ledsna, så tomma... men bara i dryga halvåret sen åker de ... hej spröjsade nya fönster =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar