Nattningen from HELL

Herregud, ibland känner jag att hoppa framför ett tåg...
Erik är och renoverar, dvs att jag har alla ungarna alldeles själv.. Olle sockerspeedad efter barnkalas.. dessutom alldeles för trött.. gjorde INGET annat än o grina sen vi kom hem.. skulle inte äta, allt va blä blä blä.. han skulle göra massa saker som han vet att han inte får göra och var överallt o ingenstans samtidigt.. När han skulle isäng undrade jag om jag fått fel barn.. han skrek, slogs och ålade sig när jag bar upp honom.. De enda jag kunde göra var att tänka på något annat o andas för att inte flippa ur totalt!!
Milo skulle ju då samtidigt gråta otrösterligt och slänga ut nappen hela tiden, han har kommit på att man kan ta ur  nappen ur munnen med handen men inte stoppa tillbaka den... detta betyder att han behöver någon som sitter hos sig när han ska sova annars ...
Mira hon var också sur idag.. antagligen därför att mamma var uppe i varv!
Tanken som slog mig var att ta fram videokameran för annars kommer ingen tro mig när jag säger hur det har varit..
Nu är bara Milo vaken... Olle somnade som en stock efter han skrikigt och gapat om att han skulle dricka vatten ur en vattenflaska som han vet finns i det nya huset!
Min middag idag blev en proteinshake, smidigt med 5 sek middag ibland.. o snart kommer jag nog sega ihop i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar