Luktar kräk men söt som socker..

Tre barn.. att alla kunde vara sååååååååååå olika..
Olle kräktes aldrig.. jag menar ALDRIG.. kommer inte ihåg en endaste gång, och jag som är emetofob (kräkfobiker) gillade ju verkligen detta!
Mira hon spottar upp lite då och då, inga mängder, men finns de överskott så kommer de upp..
Milo han spyr kaskader.. jag kan inte ens sitta i soffan när han ska rapa efter maten.. Nope, vi drar in till handfatet och där får han rapa/spy.. gärna hela handfatet fullt.. lite sådär kul NOT.. sen börjar vi om igen..
Igår fick jag för mig att jag skulle byta till 4 månaders flasknappen, OJ va fort de gick o äta.. men sen FLÖG verkligen allt upp igen! ... Surt sa räven.. nu längtar jag tills han börjar äta lite fast föda, de säger att kräkandet blir bättre då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar